neljapäev, 22. märts 2012

Urve Sulgeri joonistuste näitus "Saarjärve - küla, kus on minu kodu"

"Mis on kodu, kus on kodu, kus on kodukoht?!
Kodu - see ei ole koda, millel aken, uks...
Ilma kodutundeta me jääme kodutuks.
Kodu lõhn on eriline, kodu värv ja maik.
Kodu on nii imeline, tavaline paik.
Kodu oleme me ise - väikene ja suur..."
                               O.Ehala

Täpsemini kodu kohta öelda ei ole võimalik. Kõik see on ka minu pliiatsijoonistustes. Miski teeb kodu ümbruses muret, miski rõõmu. Kuid see ümbrus kokku naabrite, puude ja põldudega on minu juured.
Olen siin Saarjärvel sündinud, kasvanud ja eluringiga tagasi samas kojas, kust algasin. Mis sellest, et vahepeal sai õpitud Tallinna Kergetööstuse Tehnikumis ja 45 aastat töötatud "Kommunaaris" ja "Välgus".
See on minu kodu, minu kodukoht!
         Urve Sulger

Näitust saab raamatukogus vaadata aprilli lõpuni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar