esmaspäev, 17. oktoober 2022

"Kirjanduslik kohvitund"

 "Kirjanduslik kohvitund" ootab teid neljapäeval, 20.oktoobril kell 11 osa saama

Karl Ristikivi (110.sünniaastapäev 16.oktoobril) ja

Leida Kibuvitsa (115.sünniaastapäev 18.oktoobril) elu- ja loometeest.



"Minagi olin Arkaadia teel,

kuigi ma sündisin saunas.

Mõnikord mõtlen: ma läheksin veel,

muretu nooruk Arkaadia teel,

marssalikepike paunas."

-----------   "Inimese teekond"



"Hele peake ilmus Loona süngesse kambrisse - proua Inge Rosinal on suur palve. (...) joonistagu nüüd Loona talle mustrid ette, kas kannikesekimpe või äraunustamind, siis ta ise õmbleb.  (...)

Loona ohkas ja lausus: "Ma ei joonista kunagi mustrit ette. Segab ja teeb töö igavaks. Ma õmblen nii: nõelaga siit ja sealt, värvilisi laike, neist saab isegi muster kokku."

         "Soomustüdruk"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar