esmaspäev, 17. aprill 2023

"Kirjanduslik kohvitund"

 ... kutsub huvilisi neljapäeval, 20.aprillil kell 11 kuulama Artur Alliksaare luulet ja tema kaasaegsete avaldatud mälestusi luuletajast.

AUTOPORTREE

Mu hinges koos on munk ja sübariit.

Ei tea ma, kumba enam, kumba vähem.

Kesk aja hallust köen kui tuliriit

ja otsin kõige kiuste elulähet.

    Ma olen enesele mõistatus,

    mis võrdselt kätkeb ujedust ja uljust.

   Pean aardeks naeru kergemeelses suus

    ja rituaaliriistaks narrikuljust.

Ma nagu kangelasi vaatan neid,

kes sooritavad mõne siira patu.

Kesköiti emban templikünniseid

ja kujutlen, et olen sõltumatu.

    Kui väsin laulust, lembest, valgusest,

    mind haarab kurbus, milles troost ja tabu,

    ja päästab üksinduse kalgusest,

    mis ikka seirab pääsematult vabu.

On hurmav juhustele anduda

ses sätendavas ulmabakhanaalis,

nii elu täiusesse kanduda

kui pintslitõmme värvijulges maalis.


Foto internetist



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar