kolmapäev, 9. september 2015

"Esimesed suled"

Kirkaid värve ja meeleolusid toob raamatukokku  Kerti Elsbeth Suntsi isikunäitus "Esimesed suled".
Noor autor tutvustab end nii: 
Olen  16 aastane Tartu tüdruk, lõpetan tuleval kevadel põhikooli.
Soovin edasi õppida Tartu kunstikoolis.
Olen nüüdseks sihikindlalt tegelenud kunstiga pool aastat.
Minu inspiratsiooniallikaks on olnud erinevate kunstnike tööd ja ümbritsev 
looduskeskkond.
See siin on minu teine näitus. Saate tutvuda minu selle suve kunstitöödega.
Minu tegemisi saab ka vaadata blogist: kertielsbeth.blogspot.com,
sinna lisan ka oma uusi kunstitöid.

abstraktsionism

kollaaž

Kerti Elsbeth portreedega

Palju loomingurõõmu ja visadust Sinu teekonnal, Kerti Elsbeth!
Näitus on avatud oktoobri lõpuni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar